نغمه‌های ماندگار۲

نغمه‌های ماندگار۲

مقام شناســـــی هنـــــر تلاوت قرآن کــــــریم
نغمه‌های ماندگار۲

نغمه‌های ماندگار۲

مقام شناســـــی هنـــــر تلاوت قرآن کــــــریم

کانال قاریان و فنون تلاوت در اپلیکیشن تلگرام

احتمالا جای خالی مطالب آموزشی-تخصصی در حیطه صوت و لحن تلاوت قرآن در فضای اپلیکیشن تلگرام (که فعلا مد جامعه ایرانی شده است) احساس می شود. هر چند که برخی از کانالهای موجود فعالیت هایی مناسب در این زمینه انجام می دهند ولی این ذائقه مخاطب را به طور کامل سیر نمی کند. شاید، نیاز بود مطالب جدید و ابتکاری ای که در زمینه فن تلاوت در وب های نغمه های ماندگار، تلاوت های ماندگار و قاریان و فنون تلاوت درج می شود، در فضای اپلیکیشن تلگرام نیز منتشر گردد؛ بنابراین ...


کانال تلگرامی قاریان اصفهان با عنوان

 قاریان و فنــــــــــــــــــون تلاوت

quran114telavat@

شروع به فعالیت نمود.

نکته مهم: 

اکثر مطالبی که در کانال تلگرامی قاریان و فنون تلاوت درج می گردد کمی متفاوت بوده و با اضافات جدید می باشد و دقیقا مطالب درج شده در نغمه های ماندگار نیست.


نحوه پیوستن به کانال قاریان و فنون تلاوت در تلگرام:

1-اپلیکیشن تلگرام بر روی گوشی هوشمند شما نصب شده باشد.

2-تلگرام شما از ورژن های جدید آن باشد (ورژن های قدیم تر قابلیت استفاده از کانال ها را ندارند).

3-اگر تلگرام ندارید یا نسخه های جدیدتر را ندارید با یک سرچ ساده قابل دانلود و نصب می باشد.

4-وارد تلگرام گوشی هوشمند خود شوید و آدرس کانال یعنی quran114telavat@ را در قسمت جستجوی تلگرام خود وارد نمایید سپس با باز شدن پنجره قاریان و فنون تلاوت، کلمه join را کلیک نمایید.

   روش دوم:

اگر به هر دلیلی روش اول نتیجه نداد از روش زیر استفاده نمایید

با استفاده از مرورگر گوشی هوشمند خودتان (که تلگرام بر روی آن نصب شده باشد) وارد صفحه اصلی وب تلاوت های ماندگار و داخل همین مطلب شده و بر روی آدرس کانال یعنی https://telegram.me/quran114telavat کلیک نمایید. سپس با باز شدن پنجره ای که شامل انتخاب مرورگر گوشی یا اپلیکیشن تلگرام می باشد، تلگرام را انتخاب نموده و با باز شدن پنجره کانال قاریان و فنون تلاوت، کلمه join را در پایین پنجره باز شده، کلیک نمایید.



قاریان و فنون تلاوت